fredag den 5. marts 2010

Pressemeddelelse angående den 1/3 2010

Jeg vil, på vegne af mig selv den 1/3 2010, sige undskyld.
Jeg håber lidt, at ingen nåede at læse det blogindlæg jeg skrev - mage til dårligt formuleret, klichéfyldt rod skal man lede længe efter.

Man kan sammenligne sådan en blog her med en klumme. Lidt om lidt af hvert.
Forskellen på en klumme og en blog er bare, at klummeskribenter har en redaktør.
Én der ser nøgternt på det, og kan finde ud af at sige "Duer ikke - væk!".
Det kunne jeg ikke i mandags.
Og det må i undskylde.

Jeg har luget ud i det, og har skåret rundt regnet halvdelen fra. Nu håber jeg så, at det ikke er helt galt. Det er faktisk blevet en hel del bedre, synes jeg selv!
Men hvis det er, kan jeg jo bare komme med endnu en undskyldning :)

2 kommentarer:

  1. Oh no! det var virkelig fedt formuleret før! var ret så vild med din opskrift som du nu på grusommeste vis har udslettet! Du skriver og udtrykker dig virkelig godt :P

    SvarSlet
  2. Haha - Tak skal du have :)
    Det var bare... Alt for lidt mig, tror jeg. Det mindede lidt mere om min ven Anders' skrivestil (han har også en efterskoleblog - den dog helt ny.. www.andersefterskoleblog.blogspot.com hedder den), det var lidt mere fornurligt og kreativt. Bare ikke lige min stil.
    Jeg har faktisk ikke slettet det, men jeg har bare lavet en ny. Jeg har en fin kladde :)
    Men tusind tak for rosen! Du skulle se mig nu, jeg får helt røde kinder :D

    SvarSlet