fredag den 25. juni 2010

Her til sidst

Sidst.
Klokken er halv 4, og i dag er det praktisk taget fredag.
Fucking fredag.
Den sidste.

Her i aften har jeg bare grædt, grint, spist, danset og skrevet breve. Læst min blå bog og grædt noget mere.

"For jeg vil
Aldrig aldrig
Aldrig aldrig
Aldrig undvære dig"

I år har jeg daset i solen, gået 1000 ture, snakket dybt, drukket mig fuld, gjort alt det jeg ikke måtte, haft det fantastisk og forfærdeligt.
Kærestesorg, skænderier, problemer.
Men det er jo en del af det.

Jeg har malet med mine fødder, jeg har lært noget guitar, jeg har spillet computer 8 timer i træk, ventet et halvt år med at aflevere en fransk stil - som jeg i sidste ende fik en anden til at skrive for mig - jeg har diskuteret alt fra ulandshjælp til hvad vi skal bruge livet til, til regler for hvornår man må låse døren til badeværelset.

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive mere.
De siger vi skal hjem i morgen.
Men jeg er hjemme.

1 kommentar: